XCORSET

Már nem ciki, ha egy nő plus size!

2019. március 30. 07:50 - xcorset

Azaz teltebb, kerekebb, egészséges keretek között. Korábban megvető szemekkel néztek az emberek ezekre a nőkre, leginkább a többi nő, de ebben a haladó korban ez is változni látszik.

Valószínűleg a médiának köszönhetően, hiszen így olyan világhírű plus size nőket ismerhettünk meg, mint Ashley Graham, vagy éppen Melissa McCarthy és Adele. Mi bennük a közös a plusz kilókon kívül? Megmutatták a világnak, hogy kereken is szép az élet! Sugárzóak, lerí róluk, hogy jól érzik magukat a bőrükben, megtanulták szeretni és elfogadni a külsejüket. Ez mind hozzátett ahhoz, hogy mi is elfogadjuk őket és ne gondoljunk rájuk úgy, mint egészségtelen, lusta emberekre, akik nem képesek tenni az alakjukért. Épp ellenkezőleg, divatba hozták a nagyméretű nőtársaikat! Félreértés ne essék, az egészségtelen elhízást mi sem pártoljuk, de gondoljunk csak bele, a nőknek igen kis százaléka rendelkezik tökéletes 36-os mérettel, kecses testalkattal. A média eddig ezt sulykolta belénk, hogy ez a normális, az elfogadott és a csinosnak titulált, ezért mindenki erre hajtott.

ag.jpeg

Honnan tudhatjuk biztosan, hogy nem gáz többé, ha nem az ikonikus 90-60-90 paraméterekkel rendelkezünk? Ott van az előbb említett világhírű, első plus size modell Ashley Graham, aki megmutatta nekünk, hogy olyan szexi és bombázó lehet valaki nagyobb méretekkel is, mint a tökéletesnek titulált bikini modellek. Mert sugárzik az arcáról a boldogság, az önbizalom, amelyek olyan pluszt kölcsönöznek a megjelenéséhez, hogy irigylésre méltó.

Megalkották már a normál, sőt már az igazán nagy méretekkel rendelkező Barbie babát is, egyre kiforrottabb a molett divat és a férfiak is egyre gyakrabban fordulnak meg elismerő pillantások kíséretében egy kerek csípővel és popsival megáldott hölgy után.

bb.png

Mindent összevetve, ha te kerekebb vagy itt-ott, mint mások és neked ez jó, jól érzed magad a bőrödben, akkor másokért ne akarj ezen változtatni! Változtassanak ők a hozzáállásukon, mert egy magabiztos nőnél nincs látványosabb, legyen szó akár 50, akár 80 kilóról!

148 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://xcorset.blog.hu/api/trackback/id/tr8514727533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szalay Miklós 2019.03.31. 12:51:38

Egy összfoglaló a testi szépségről, annak hatalmáról, a külső és a belső kapcsolatáról:

egyvilag.hu/temakep/064.shtml#p2

steery 2019.03.31. 13:27:27

Szerintem csúnyák a kövér nők. Felpuffadt, mozgásukban korlátozott hájpacnik, akik túl sokat esznek (és azt is rosszul), túl keveset mozognak (és azt is rosszul) és ráadásul még büszkélkednek is az egészségtelen alakjukkal? Borzalom! A kövérség betegség, épp olyan, mint a dohányzás, alkoholizmus vagy a családon belüli erőszak. Nem lehet magánügy és pláne nem lehet reklámozni, támogatni és elfogadni, mint követendő példát. Mert nem az. Függetlenül attól, hogy férfi vagy nő, fiatal vagy öreg, szép vagy csúnya az illető. És ezt nem csak én gondolom így. Ha megnézitek a társkereső oldalakat, tele vannak kövér, csúnya és dohányzó nőkkel. Miért? Mert ők a kutyának sem kellenek.
Ne legyetek trehányak, igénytelenek önmagatokra. Tartsátok rendesen karban a testeteket, ahogy a lakásotokat, ruháitokat, házatokat, pénzügyeiteket rendben tartjátok. Ennyi.

nyalógép 2019.03.31. 13:45:41

Azért büszkének sem kéne lenni a kövérségre. Remélem kötelezővé nem teszik.

Boar. 2019.03.31. 14:15:19

Soha nem értettem, a teltebb nőkről szóló írások után miért jelennek meg azonnal a gyűlölködő barmok aki feltétlen szükségét érzik ország-világ tudtára adni, mennyire utálják, undorítónak, betegnek tartják a kövér embereket.
Nagyjából elmehettek a narkós kurva anyátokba ahányan csak vagytok... :-)

TCrown 2019.03.31. 14:15:34

Nem ciki, hanem undorító.

victor vacendak 2019.03.31. 14:24:14

ez mind oké, de ha amikor állandóan a soványságot démonizálják, meg annak egészségre káros voltát, akkor hogy lehet átesni a (vízil)ó másik oldalára, és piedesztálra emelni az obezitást? Egyik sem jó, sőt mindkét véglet rossz, de azért nem kéne szem elöl veszteni a tényt, hogy a túlsúlytúl még mindig többen szenvednek krónikus betegségben (és szorulnak orvosi ellátásra), illetve halnak meg, mint a soványságtól.

Infect82 2019.03.31. 14:29:30

Igen! Fogadjuk el a zsírdisznókat!

MPL firstlady 2019.03.31. 16:13:02

nos, nőként mondom, akin van pár kiló felesleg, de nem kövér

először is
melissa mccarthy a felére fogyott
ashley graham szintén ledobott pár tíz kilót, utálni is kezdte a rajongótábora, odahánytak szegénynek az instájára, hogy cserben hagyta a követőit
szóval nekik is ciki volt a plus size

tegyünk tisztába pár dolgot

plus size a divatban már a 40-es méret, de talán már a 38-as is
amikor leírjátok ezt, hogy plus size, és nem gáz, a normál női testalkatnak adtok egy pofont, az egészséges női testnek és egy kalap alá veszitek a kórosan elhízott hölgyeket ezzel a kategóriával

a nő annak jó nő, aki annak tartja, gebe vagy dagadt vagy kellemesen egészséges kinézete van akárhogy is néz ki
ez alapvetés
ízlés dolga, kinek mi jön be, vitatkozni ezzel nem kell, van kommenter aki okádik, és van aki erre veri ki
tiszta sor

viszont

a kövérség nem egészséges
sem testileg, sem lelkileg

nem pártoljuk az egészségtelen elhízást, írjátok
van egy rossz hírem: egészséges elhízás nincs

a nők becsapják magukat, amikor az influenszereknek mondott, képernyőről lefolyó "plus size" hölgyek blogolnak és mantrázzák, hogy szép vagy ahogy vagy, fogadd el magad, majd ők kezdik el ekézni a vékonyabb alkatú vagy átlagos nőket
direkt tettem idézőjelbe a plus size kifejezést, mert döntsétek el, mi a fenéről akartok írni valójában

graham kisasszony miért is fogyott le ?
mivel ez egy pichablog, itt egy cikk egy pichaoldalról:
www.glamour.hu/sztartedd/ashley-graham-annyit-fogyott-hogy-mar-nem-is-alkalmas-plus-size-modellnek-33773

közben a valódi plus size hölgyek belesírnak a tükörbe, az ezredik fogyókúrájukat kezdik, nem kitartók és inkább feladják, komoly lelkiismeretfurdalással küzdenek a táplálkozásuk, a saját kinézetük miatt
nézegetik a filteres retusált képeket, és álmodoznak
ha mégsem retus, piedesztálra emelik az illetőt, hogy lám, milyen bátor, hogy felvállalja önmagát, majd ők is jól ezt fogják tenni
önbizalomnövelő könyveket olvasnak, előadásokat hallgatnak, és megelégednek azzal, ami nyilvánvalóan nem egészséges

a háziorvos úgy kezdi nekik: fogyjon le, mert akkor nem lesz magas a vérnyomása, magas a koleszterinje, nem lesz viszere, nem kap stroke-ot, könnyebben esik teherbe vagy nem lesz infarktja ésatöbbi
mozogjon, feszítsen erőt, jó sokat, mert a zsigeri zsírból a legnehezebb lefogyni
de a többség nem teszi

mert elhiszi az ilyen ostobenkó posztok hatására, hogy ő teljesen rendben van, pszichésen is és fizikailag is

ez a baj veletek, hogy ezt az állapotot éltetitek, ahelyett, hogy a normál női testképet népszerűsítenétek, a kellemesen gömbölyded idomokat elöl hátul, és nem piszkafa modellek ellensúlyát

nem kell feszes kockahas, legyen az a fittneszmacák privilégiuma
nincs elfogadott nőideál a szubjektivitás miatt, tiszta sor

vannak betegségek, amik következménye a túlsúly
nincs mit tenni, azzal együtt kell élni, kezelni kell, és nem elhanyagolni

de miért tapsikoltok egy sokszor nyilvánvalóan az igénytelenséggel párosítható állapotnak?

dr utcai arcos 2019.03.31. 16:33:21

@MPL firstlady: Gyönyörű! Én nem írtam volna ennyit, de tökéletes összefoglaló. Hogy MM miért is fogyott le nagyon durván, ha annnnnnyira jól érezte magát dagadtan. Nem, nem duci volt, dagadt. És AG ehhez a csatolt képhez képest 20 kilóval korábban volt duci jó nő. Azt gondolta, akkor adjunk neki és, gondolom, elkezdett válogatás nélkül zabálni, amikor egyszer csak rájött, hogy hoppá. Itt már egy zsíros bálna, akinek még helyes az arca -remélem, minden este imát mond a Mindenhatóhoz, hogy ilyen genetikát örökölt...

Treff Bubi 2019.03.31. 16:37:30

Azért esztétikai és egészségügyi szempontból is jobb, ha a kellemesen telt sávban tartjátok magatokat, lányok. Ashley tényleg magabiztos és vonzó, de kíváncsi lennék 10 év múlva a laborleleteire meg a vérnyomására.

Bobby Newmark 2019.03.31. 16:38:44

Egyébként meg a legtöbb híres plus size model csak azért tudja magát eladni, mert amellett, hogy elhízott, az arca szép maradt. Ez adottság, ami a legtöbb nőnek nincs meg. És a háromemeletes toka, a félméteres arc, meg az egybenyak az minden, csak kurvára nem szép.
Ezért egy hazugság ez az egész.

finisz 2019.03.31. 16:54:52

Azért ne felejtsük el azt sem, hogy a 40-42-es méret, ami a legtöbb átlagosan kinéző nő mérete, már a plus size-ot súrolja a divatvilágban, bár 44-estől jegyzik, úgymond. Ugyanis a divatvilág, ami erősen befolyásolja az emberek felfogását a "normális" női testméretekről leginkább 34-36-os méretekkel számol, 38-assal "extrém" esetekben, testmagasság, C-nél nagyobb kosárméret, ésatöbbi. Ruhaméretekre vetítve az elhízott testalkat a 46-48-as méret magasságában kezdődik.
Egyszerű példa, egy E kosárméretű, emiatt 42-es felsőrészt viselő, viszont nadrág-szoknya méretben 38-ast hordó, már bőven plus size a divatvilág meghatározása szerint. Pedig se nem elhízott, se nem zsírdisznó.

megamovieboy · http://europeanphalanx.blog.hu/ 2019.03.31. 16:57:59

Klasszikus butaliberális agymenés. Nem lehet mindenre az a megoldás, ha közzéteszed a problémát médiában, mert sokszor ez nem elég. Nem megoldás a problémákra azt mondani, hogy ez így van jól. Főleg nem megoldás a racionális figyelmeztetéseket gonoszságnak mutatni, az amúgy labilis, problémákkal küzködő embereknek, így elszigetelni őket saját problémájuk megértésétől.
Konkrétan a kövérségről. Attól, hogy valaki kövér, még nem lesz egyszeriben szép. A kövérség nem szépít. A plus size modellek átlagos alakkal gyönyörűek lennének, elhízva leginkább az arcuk miatt lehet őket szépnek mondani, meg az alakjukba lehet beleképzeni milyen lenne 10-15 kiloval könnyebben. Magasságtól függően, akár 6-8 kg is belefér pluszban, de csak akkor, ha alatta izom is van.
Vannak ducinak kinéző izmosabb lányok, de nekik ez a normális. 10-15 Kg felesleges zsírtömeg egyáltalán nem mutat jól és főleg nem egészséges.

Bobby Newmark 2019.03.31. 17:14:30

@megamovieboy: A gond ott van, hogy még csak nem is a 10-15kg felesleggel rendelkezők bíztatják magukat, hogy ők milyen szép plus sizeosak, hanem a 30tól csillagos égig elhízott zsírdisznók. A +10 kg még lehet formás. De a Michelin baba alkattal tényleg csak az fetisisztákat (fatisiszták? :P ) lehet megfogni.

Fotósképző · fotoskepzo.hu 2019.03.31. 18:09:52

Plus size? A névtelen blogoló nem tud magyarul? Hányok a plus-size szó használatától: attól hogy angol szóval írjuk le a jelenséget, még nem lesz valaki soványabb és főleg a cikk sem lesz értékesebb. Segítségül néhány kulturált és illedelmes magyar szó ugyanezzel a jelentéssel, ha már ilyen szép nyelvünk van: duci, molett, dundi, teltkarcsú, telt, testes, esetleg termetes.
Szívesen! ;)

]{udarauszkasz 2019.03.31. 18:26:58

Miert, az 50kg/185 az egeszseges?

Káttáni felügyelő 2019.03.31. 18:34:33

Hát, akinek ez tetszik, annak nem ciki. Én ilyen nőt bottal sem piszkálnék meg. Kb ugyanolyan gusztustalan, mint a férfiterhes forma palik.

Bobby Newmark 2019.03.31. 18:45:16

@]{udarauszkasz: Ja, kérlek túlozd el a másik irányba, és akkor nem is lesz gond, hogy dagadt vagy. Mi a fasz a az +30-100 kiló, ha vannak, akik -20szal léteznek?

]{udarauszkasz 2019.03.31. 18:53:06

@Bobby Newmark: a felesegem duci,nala ez alkati sajatossag,es nem eszik tobbet,mint en. Nem onszantabol ilyen. En 180cm, 85 kgval nem szamitok dagadtnak elvileg.

finisz 2019.03.31. 19:02:41

@Bobby Newmark: Nem kell túlozni egyik irányban sem, viszont nem véletlenül hoztam a példát, ugyanis ezek az én méreteim, és én a mainstream szerint plus size vagyok. Pedig csak a melltartóm kosara üti az E-F-t (ez sem egyszerű ám a nőknek ;) ). Éppen ezért felsőrészből 42-es. olykor 44-es kell, szabás kérdése, deivolt vár olyan ruhaüzlet, ahol csak a 46-os volt okés felsőrészileg). Alsó ruhadarabból meg nagyon változó, a 38 és 42 között, anyagtól és szabástól függ, újfent. De itt is volt már 44-es is, pedig nem én híztam hittelen 5 kilót, hanem nem egységesek a méretszámítások, még az olyan tucatboltokban sem, mint a HundM vagy a CundA.

inyesmester 2019.03.31. 19:30:49

Ezek a nők súlyos betegek.Elhízottak, így életkilátásaik 15-20 évvel lecsökkentek.Ez ugyanaz a szint, mintha alkoholisták, vagy drogfüggők lennének.
Kíváncsi lennék, hogy ugyanilyen elánnal védnék e egyesek a májbeteg alkoholistát, mondván hadd igyanak annyit amennyi beléjük fér.
Kövér halottak vannak, de nagytestű öregek nem ( illetve nagyon ritkán). Ezt kell észbe vésni!

qwertzu 2019.03.31. 20:03:46

@]{udarauszkasz: Lényegtelen hogy máshoz képest mennyit eszik valaki. Ez nem "igazságságtalanság", hogy más bezzeg nem hízik el ugyanannyi kajától.

Ez nem alkati kérdés. Ha kevesebbet eszik, vagy többet mozog, akkor fogyni fog.

Bobby Newmark 2019.03.31. 20:14:33

@]{udarauszkasz: Ehm, ja, az alkati sajátosság, hogy ki mennyi ételből mennyi energiát tud megemészteni. Az viszont NEM alkati sajátosság, hogy mennyi energiát visz be, és mennyit használ el.
Ha ez negatív, akkor fogy. Ha pozitív, akkot hízik. Ennyi, ez fizika.
A semmiből nem lesz energia. Ha kevés evéssel mégis hízik, akkor az még mindig sok. Ennyike.

finisz 2019.03.31. 20:17:33

@inyesmester: No, mert a 15-20 kiló súlyfelesleggel élő férfiak, bizonyítottan 15 évvel tovább élnek. Ja! Nem is ...
Szóval, ezek a férfiak súlyosan betegek ... és most gondold hozzá az összes bullshitet, amit a nőkről voltál képrs összehordani. @Bobby Newmark: 4

Bobby Newmark 2019.03.31. 20:18:49

@finisz: Ebben az a furcsa, hogy elvileg azok a számok colban mérendők, és NEM kéne, hogy gyártótól függjenek. Egy 38as ruha elvileg egészen pontosan 96.54cm-nek kellene hogy megfeleljen kerületben. Férfi farmernél ez kb stimmel is.
Az meg már nem az én, meg a fizika hibája, ha a gyártók ezt nem veszik figyelembe.
Melltartóméretben nem vagyok kompetens, sajnálom.

]{udarauszkasz 2019.03.31. 20:29:16

@qwertzu: vannak olyan korkepek,ahol normalis kajaval is hizol. Ha kevesebbet eszel,akkor az mar a vitaminok,nyomelemek rovasara megy.

finisz 2019.03.31. 20:29:18

@Bobby Newmark: De rohadtul okos vagy! Ha kevés evéstől, értsd napi 2000 kcal alatt valaki mégis hízik, az nem akaratgyengeség, meg zabálhatnék, hanem már hormonprobléma. Ha nem csinálsz egy nap alatt semmit, csak létezel, az is alaphangon 2k kcal.

teéjesenmindegy 2019.03.31. 20:53:55

"a férfiak is egyre gyakrabban fordulnak meg elismerő pillantások kíséretében egy kerek csípővel és popsival megáldott hölgy után."
A nagy seggel nem megáldva van valaki, hanem úgy jön össze, hogy zabál mint a disznó és nem mozog.
Ha ehelyett a poszt helyett futottál volna egy kőrt, akkor nem lenne akkora segged mint egy tehénnek, és nem kellene győzködni a népet, hogy ez a szép. Mert nem az.

Bobby Newmark 2019.03.31. 20:54:46

@finisz: És a hormonprobléma hogyan kerüli meg az alapvető fizikát?

teéjesenmindegy 2019.03.31. 20:56:24

@finisz: Persze hormonprobléma. Hogyne. Mindenkinél.
Mert egyébként futsz, mozogsz, beszéltél dietetikussal, úgy táplálkozol mi? Vagy egyszerűbb ráfogni a hormonokra.

Csak az van, hogy a pasiknak is vannak hormonjaik, és hát ugye keresnek olyat aki nem takarja el a Gellérthegyet.

Bobby Newmark 2019.03.31. 20:58:35

@]{udarauszkasz: Lófaszt. Egyél elég nyomelemet és vitamint! Annak pont kurvára semmi köze a bevitt tápanyagmennyiséghez. Ha kell, vidd be faszom multivitaminból, ha csak azt eszed, kurvára nem fogsz hízni.

Bobby Newmark 2019.03.31. 20:59:51

@teéjesenmindegy: Az mondjuk tény, hogy a tesztoszteron nekünk kissé egyszerűbbé teszi a dolgot. Energiamérlegen persze nem változtat, csak azon, hogy honnan fogy a tömeg.

Bobby Newmark 2019.03.31. 21:00:43

@teéjesenmindegy: A kémia a fizika egy alkategóriája, igazából.

Bobby Newmark 2019.03.31. 21:04:17

@finisz: Ha a 2000kcaltól hízol, akkor egyél kevesebbet. Amíg van rajtad felesleg, addig kurvára nem a számok számítanak, főleg ha azt 'átlagos' értékekre lőtték be. Ha 2000kcaltól hízik valaki, akkor az nyilvánvalóan több, mint amit elhasznál, és azért hízik.

2019.03.31. 21:08:14

Újabb ideologizáló cikk egy nagy kupac sz@rra, hogy az igazából finom, csak sok a hülye sznob.

teéjesenmindegy 2019.03.31. 21:13:30

@finisz: "2000 kcal alatt valaki mégis hízik, az nem akaratgyengeség, meg zabálhatnék, hanem már hormonprobléma. Ha nem csinálsz egy nap alatt semmit, csak létezel, az is alaphangon 2k kca"
Hát, ha tényleg a létezésedre fordítod a 2000 kalóriát, akkor nem nagyon lenne miből hízni. Ezt a 2000-et belőtték egy számnak, ugye nem gondolod, hogy a létezés pont ugyanannyi mondjuk egy 40 kilós nőnek nyáron Magyarországon, mint egy 150 kilós svéd favágónak télen.
Ha te 2000től hízol akkor az azt jelenti, hogy a te létezésedhez elég 1000.

Advanced Flight 2019.03.31. 21:44:04

@teéjesenmindegy: a rossz hír meg az, hogy a férfiak még mindig a karcsú lábak és feszes, kicsi seggek után fordulnak meg.

teéjesenmindegy 2019.03.31. 22:04:20

@Advanced Flight: Igy van. Csak eltakarják ezek a nagytestűek :D

finisz 2019.03.31. 22:08:41

@Bobby Newmark: Azt sehogy, de ki állított ilyet? Ha csak ébren vagy, és nem csinálsz semmit, csak létezel, mint spenót az ablakban, akkor is elégetsz a puszta léteddel napi minimum 1000 kcal-t.

finisz 2019.03.31. 22:11:32

@teéjesenmindegy: Te, most úgy támadsz engem, hogy gőzöd nincs, hogyafaszba nézek ki, csak azért, mert ellent mertem mondani az általános "szépségideál" elképzelésnek. Szerinted, erre, mit lehet mégis érdemben felelni?

finisz 2019.03.31. 22:22:10

@teéjesenmindegy: Te, most komolyan, tisztában vagy azzal, hogy 1000 kcal mégis mit jelent a gyakorlati étkezésben? Mert szerintem, kurvára nem, és ezért írsz baromságokat.
Egy sima, átlagos magyar család ebédmenüje több mint 1000 kcal, édesség nélkül. Egy valamilyen leves, húsnemű körettel ... csókolom , átlépted az 1000 kcal-t, egy egyszerű zöldségleves-csirke-rizs vagy kuszkusz-zöldség kombóval. Ha krumplival turbózod, akkor már "zsírdisznó"-étrended van. Ja, és semmi desszert.
Komolyan, szerintem nincs sok fogalmad arról, mit takar valójában 1000 kcal-nyi étel ... csak soknak tűnik neked "me'hógy ezer ...ééérted!"

teéjesenmindegy 2019.03.31. 22:34:47

@finisz: Nem azzal támadlak, hogy hogyan nézel ki. Azt a marhaságot támadom, ami mögé az összes dagadt bebújik, hogy a hormonok. Kamu. Nem igaz. Alibi.

És pontosan tudom, hogy mennyi ezer kalória, sőt azt is, hogy a magyar családok mennyire étkeznek egészségesen. Sőt én még olyanokat is tudok hogy vannak üreskalóriák, szóval az sem mindegy, hogy a 600 kalóriát egy tábla csokiban tolod be vagy egy tonhalsalátában.

És próbáld felfogni: Mindenkinek más a szervezete, erre mondtam, hogy ha te hízol napi kétezertől akkor neked nem kétezer kell a létezéshez. Teljesen nyilvánvaló, hogy lövésed nincs a témáról.

2019.03.31. 22:37:31

@finisz:
Napi 2000 kcal? Mekkora magassággal? Hány kilóval? Férfi vagy nő? Milyen életmód mellett? A 2000 egy átlag, tehát a az átlagos emberre vonatkozik.

2019.03.31. 22:38:11

@teéjesenmindegy:
Milyen az az "üres kalória"?

2019.03.31. 22:40:59

@megamovieboy:
Mi köze ennek a liberalizmushoz? Vagy csak szitokszóként használod? Ha a szomszéd kutyája hangosan ugat, a szomszéd és a kutyája is libsi?

2019.03.31. 22:44:24

Egyébként arra nincs ilyen fancy szó, mint a plus size az elhízottakra, amikor valaki a szwmölcsével, kiütéseivel, esetleg krónikus arcüreggyulladásával dicsekszik? Esetleg más megközelítésben, mondjuk olyan, hogy valaki havonta fürdik, és erre büszke?

teéjesenmindegy 2019.03.31. 22:48:53

@Zabalint: az amiből lófaszt sem hasznosítasz, felnyomja az inzulint, és a szervezet csak elraktározza.

teéjesenmindegy 2019.03.31. 22:50:06

@Zabalint: Egyébként a hangos ugatásnak meg a liberalizmusnak azért vannak összefüggései.

finisz 2019.03.31. 22:57:09

@teéjesenmindegy: Ha pontosan tudod mennyi 1000 kcal akkor azt is pontosan tudod, hogy 1 év napi 1000 kcal étrenddel, és újévkor a mentő visz el .... 1000 kcal ugyanis a szervezeted napi sárgarépa-szinteden való létezésedre elég. Ha mellette még dolgozol is, bármit, akkor 1 év alatt napi 1000 kcal-val, fogyni azt fogsz (főleg izomból), de le is építed a szervezeted.

teéjesenmindegy 2019.03.31. 23:13:17

@finisz: Figyelj, ember, te nem tudsz olvasni? Szövegértelmezés ennyire nem megy?
Ha te 2000től hízol, akkor az neked sok. Eddig érthető? Mert a szervezet nem úgy működik, hogy inkább elraktároz, de leáll a hőtermelésed, és ki-kihagy a veséd mondjuk.
Jössz egy átlag számmal, hogy 2000. Fogd fel, hogy nem, nem ugyanannyi a létezéshez szükséges minimum kalória egy 40 kilós nőnek és egy 140 kilós férfinek. Az is számít, hogy milyen hőmérsékleten vannak, a koruk is közrejátszik. Szóval egy baromság a dumád, hogy 2000 kell a létezéshez. Nem. Egyénenként változik. Van akinek 1600 elég, van akinek meg 2600. És akkor most csak arról beszélünk, hogy fekszel az ágyon, lélegzel és mondjuk emésztesz. Ha elkezdesz bármilyen tevékenységet végezni, akkor a kétezres számod már ugrik is. Ha te hízol 2000 kalória napi beviteltől, akkor az még mindig azt jelenti, hogy sok. Neked. A te adataiddal, magasságoddal, súlyoddal, életviteleddel. Ettől még a favágó éhenhal a tajgán, de neked sok. Menj mozogj. és akkor rögtön nem lesz sok a 2000.
Egyébként, ahogy már írtam nem csak a kalória számít, hanem még ezer másik dolog is, pl. hogy mikor és hányszor zabálsz egy nap. Mondjuk egész nap eszel minimálisat este meg pörköltet nokedlivel, akkor baszhatod is. Egyébként azok akik ezzel a "én csak 2000 kalóriát eszek és hízok" dumával jönnek, azok mind átbasszák magukat. Mert az ilyen apróságokat hogy pár szem mogyoró, egy kis ropi, cukros üditő, öntet a salátára kihagyják a számításból.
Szóval gyakorlatilag az van, hogy a mozgásszegény életmódod miatt szükséged van 2500 kalóriára, ennek örömére te betolod a 3500at, csak a felét kihagyod a számításból, és utána jössz azzal a marhasággal, hogy a hormonok.
Ha még mindig nem érted, akkor hívj oda valakit, aki tud olvasni.

finisz 2019.03.31. 23:20:48

@teéjesenmindegy: Khm, 1000-t írtam, a puszta létezéshez, kétszer is, de persze, -direkt-elkerülte a figyelmed. Azt is írtam, hogy átlag, persze, ez is elkerülte a figyelmed, vagy csak nem vagy annyira értelmes, hogy értelmezni tudd, az "átlag" szó jelentését.
A személyeskedő hangnemedet meg tartogasd a haverjaidnak, akik vevők rá, azért a haverjaid, mert elviselik a bunkóságodat.

qwertzu 2019.04.01. 00:35:52

@finisz: "Egy sima, átlagos magyar család ebédmenüje több mint 1000 kcal, édesség nélkül. "

Lehet ezért vagyunk harmadik helyen az elhízottsági rangsorban?

Amúgy amiket írkálsz, azokra mind van válasz. Én pl. pontosan tudom mennyi 1000 kalória, szoktam 600 kalóriás napokat tartani. Amíg van az emberen zsír, addig nem hal éhen. Hiánybetegségeket könnyű megakadályozni, zöldségből elég sok belefér bármelyik diétába, a zsírban oldódó cuccokhoz bőven elég heti háromszor húst enni. Egy multivitamin tabletta 60 HUF/nap. Ha nem izomból hanem zsírból kéne fogyni akkor mozgás + fehérjebevitel.

Egy dolog nagyon nehéz: fegyelmezetten beleállni.

SarahConnor 2019.04.01. 06:32:02

Nőként mondom: a kövérség elfogadtatása nem jó üzenet, és a divatipar részéről egy jókora csalás, mert valójában nem a kövérséget promotálják, hanem a vásárlást. Érezd magad jól száz, meg százakráhány kilósan és shoppingolj, mert szép vagy. Mindezt elfelejtik egy igazi elhízott nőn bemutatni. Ashley Graham, a plus size zászlóshajója az az eset, akiről csak úgy elfogadjuk, hogy plus size, pedig (már) nem az. Például egy kapásból kivételes alkatú nő (relatíve kicsi és nem hízékony felsőtest, túlsúly a csípőn - könnyen eladható szexinek, mégsem kelti hízott malac benyomását, különösen miután leadattak vele valamennyit). Nem tudnák a plus size-t promotálni az átlagos elhízott alkattal, azaz olyan nővel, aki "gurul", mert hasra meg sejhajra hízott. Ashley Graham egy hazugság, nem véletlenül pont ő lett kiválasztva a sok-sok molett nő közül, akik biztosan szívesen modellkednének.
A kövérség ezektől a modellektől ugyanúgy nem lesz elfogadható, se szép, és ami a legfontosabb: ugyanúgy éveket vesz el az életedből a kapcsolódó egészségügyi problémák miatt - minösszesen arról van szó, hogyha a sok lelki és testi beteg, kifacsart nőnek megsimizzük picit a lelkét, hogy szép vagy ám, akkor máris rá lehet venni a fogyasztásra.
A plus size a modellszakmában sem elfogadott annyira, amennyire reklámozzák, meg kell nézni, hogy lámpással kell keresni a duci modelleket, és ha találsz egyet, az is épp fogyózik, meg ukászba adták neki, hogy szabaduljon meg a vágósertés kinézettől és domborodjon diszkrétebben.
A nőknek sem eladható, ha valaki annyira dagi, hogy fújtat, nem bír lépni az összeakadó comboktól és ömlik róla a víz szakadatlanul.
Ez csak illúzió - nézd, ő nagyobb, mint a többi modell.
Igen, de ő se kövér. Ez csak egy virtuális hátbaveregetés a lelki gyenge nőtársaknak, egy kis önbizalomboost két depi közt, hogy csak így tovább, és lehet, hogy te is így néznél ki ebben a ruhában.... nem akarod megvenni?

]{udarauszkasz 2019.04.01. 06:37:06

@Zabalint: azert a kronikus arcureggyuszirol nem tehetsz,de ha havonta furdesz,arrol javareszt igen.(hacsak nem a Szahel-ovezetben elsz) az elhizasrol sem mindig tehet az ember,mert igenis van olyan,hogy a szervezet inkabb leepul,es ehezik,de akkor is raktaroz.

yourmomtits 2019.04.01. 07:01:44

@Boar.: na, szóval te egy kövér ember vagy. legalább megtudtuk, miért ilyen undorító a viselkedésed

Nerevaryne 2019.04.01. 07:23:46

@]{udarauszkasz: Én 180cm 82-vel annak érzem magam. Az sem mindegy a súlyból mennyi izom és mennyi háj.

]{udarauszkasz 2019.04.01. 07:57:26

@Nerevaryne: en se erzem jol magam igy,vilag eletemben 70kg korul voltam, eleg sokat melozom,es legalabbis het kozben alig eszem. Mar arra is gondoltam,hogy a fenyt,es a levegot alakitom at zsirra... Vagy a pajzsmirigyem kezd leallni.

rnz 2019.04.01. 08:09:48

Nincs olyan ember, aki ne tudna lefogyni. Némi akarat, rosszabb esetben még egy kis tudomány(dietetika) kell és ennyi.
Semmi gondom a túlsúlyosokkal, de azért büszkék ne legyen már rá senki, illetve ne akarjon olyan ruhákba bújni, amit a fele-harmad olyan súlyú/méretű emberekre szabtak.

Bobby Newmark 2019.04.01. 08:29:01

@finisz: Vagy nem. Ezt nem tudod megmérni. Betippeled, aztán vagy úgy van, vagy nem. A biztos módszer az, hogy ha bőven alá lősz a napi energiaszükségletnek, nem centizgetsz. -500-1000kcal, és fogyni fogsz. Tuti. És ha dagadt voltál, nem lesz tőle semmi bajod.

Bobby Newmark 2019.04.01. 08:31:54

@finisz: Ja. Ezért ettem egyszer egy nap. Olyan 1200-1400kcal volt egy étkezésem. Ééés annyi. Két hónapig, hétvégéket elengedve. Heti -2kg testsúly, plusz formálódás.

Bobby Newmark 2019.04.01. 08:37:00

@teéjesenmindegy: Most akkor nem hasznosítod, vagy elraktározod? A kettő állításod kicsit homlokegyenest megy szembe egymással.
Felejtsük már el a divatos faszságokat, kérlek! Ez, amit írtál, nettó hülyeség.
A bevitt kalória az bevitt kalória. Tökmindegy miből van. Ha a napi energiafelhasználásod alatt van, akkor a csokitól is fogyni fogsz, ha meg fölötte, akkor a salátától is hízni.
Az ilyen divatos faszbaromságok miatt próbálkozik szarul az emberek nagy része a fogyással.

Bobby Newmark 2019.04.01. 08:38:54

@finisz: Ja, csak éppen egy évig akkor kell ezt csinálni, ha 250kg-ról indultál. Ki a faszom mondta neked, hogy csináld ezt egy évig?
És nem, ha mozogsz mellette, akkor nem az izmod fog elsorvadni, mert a mozgástól termelődő hormonok nem fogják ezt hagyni.
Mondtam már, a tested nem hülye. Az agyad az, hogy ilyen faszságokat hisz.

Bobby Newmark 2019.04.01. 08:55:35

@]{udarauszkasz: Faszság. Vagy akkor egy életképtelen korcs vagy. Beteg, nem átlagos.
Felejtsd el, hogy 2019 van. Az ember nem erre alakult ki, ami most van. ie 10000 van, a szavannán kell lefutnod egy antilopot.
Egyszerűen baromság azt hinni, hogy a szervezeted hülyeséget csinál. Arra van a tartalék, hogy jövő héten is le tudd futni az antilopot. Nem fog az izmod elfogyni, meg nem fogsz az energiaszükségleted ellenében raktározni, mert ilyen nincs. A felesleget raktározod el, és azt használod fel, ha mozogsz, és kevés a bevitel.

erkölcsi hulla 2019.04.01. 09:11:56

Tetszik ahogy a mangalica femnácik próbálják megmagyarázni mindenki másnak hogy a dagadt az szèp ès jó ès termèszetes, ès hogy a fèrfiaknak kutya kötelessège ezt elfogadni, ès őket is jól kinèző szèp nőkènt hercegnőkènt kezelni. De sajnos a fasznak nem lehet parancsolni, a legtöbb fèrfi nem találja kicsit sem vonzónak a kövèr nőket, ès nem áll rá a faszuk.
A kóros túlsúly nem termèszetes, iszonyú nagy egèszsègügyi kockázat, ès ronda. Tessèk lefogyni. A válások nagy százalèkában szerepet játszik a női fèl eldisznósodása.

citrix 2019.04.01. 10:13:46

Nem ciki, lehet rá ideológiát gyártani és máris jobban hangzik. Elvileg. A valóságot nézve már szó sincs róla hogy a plusz size méret lenne a "keresett", a dekoratív. Nyilván nem a 30 kilós anorexiás lányok/nők a szépek, nem. A formás, szexis, arányos, bikiniben igazán mutatós lányok iránt van "érdeklődés", ez a valóság. Sajnos ez adottság kérdése, akinek nincs annak nincs, marad az ideológia...

2019.04.01. 10:16:33

@teéjesenmindegy:
Aha, sejtettem, tehát ilyen nem létezik. Mert ami felnyomja az inzulint, az mint energia, mindenképpen felhasználható. Ami elraktározódik, az is hasznosítható.

2019.04.01. 10:18:00

@teéjesenmindegy:
Éspedig? A linerálisok ugatnak hangosan? Vagy az illiberálisok? Ki mondja meg, hogy mi a hangos ugatás, mi az érvelés, mi a jogos felháborodás, stb., stb.?

2019.04.01. 10:19:29

Graham ezen a képen nem plus size, hanem oltári kövér. Mellesleg már nem így néz ki. A kövérséget meg nem megideologizálni kell, hanem tenni ellene.

2019.04.01. 10:20:27

@finisz:
Igen. Tehát ha egy 150 centis nő 2000 kcaltól csak hízik, az teljesen normális, mert ő az átlagnál kisebb termetű (nyilván vannak más tényezők is). És mutogathat a 2 méteres férfira, hogy bezzeg az a sokkal többtől sem hízik, csak épp ennek semmi értelme, mert mindenkinek a saját étkezési szükségleteit kell kielégíteni.

2019.04.01. 10:28:05

@]{udarauszkasz:
Igen, van olyan, csak éppen nagyon kicsi töredéke az elhízottaknak, és gyanús, hogy nem épp ők azok, akik büszkeségként adják elő.

Egyébként a krónikus arcüreg gyulladásról valóban nem tehetsz, viszont gyógyítani lehet. Most a durvább szövődményektől eltekintve, aki ilyen betegségben szenved, az jellemzően folyamatosan taknyos. Namost képzeld el, hogy valakik kitalálják, hogy ezt nem kell kezelni, sőt nagyon is szexi a taknyosság. És akkor máris ott vagyunk, mint a plus size.

2019.04.01. 10:30:47

@Bobby Newmark:
Pontosan azért kérdeztem tőle, hogy definiálja mi az az "üres kalória", mert jól tudom, hogy ez ilyen bulvár bullshit kifejezés, olyan Norbi Update szint. Pontosan tudtam, milyen választ kapok rá.

FlybyWire 2019.04.01. 10:36:36

Na, mindenki elmondta a lényeget.
A kövérség csúnya és egészségtelen, minden szempontból rossz és káros.
A kövér emberek 99%-a le tudna fogyni akaraterővel és önmegtartóztatással.

A többi csak önámítás és konzumer-idiotizmus. Valamint tagadás.

Szerencsére kezd visszatérni a józan ész és -ízlés is, jó volt a kommenteket végigolvasni.

FlybyWire 2019.04.01. 10:39:58

Ez nő meg olyan, mintha egy zsírbálna, giringy-göröngy hájtest fölé odamontírozták volna egy vékony nő fejét.

Egy behülyített kövér nő se veszi észre ezt?

Ha igazán menő lenne a kóros elhízottság, akkor ilyen fejekkel kellene ajnározni: i.dailymail.co.uk/i/pix/2015/02/12/259EF74F00000578-2951504-image-m-24_1423784027518.jpg
Hogy az picit nehezebb lenne?

Ez pont olyan, mint a szemüvegesség. Az is csúnya, érdemes megnézni az összes széparcú szemüvegreklám-modellt szemüveg nélkül: kb. tökéletes arca van mindnek, pápaszem nélkül messze, messze az átlag felett van mind. Őket is csak picivel átlag fölé rontja le a szemüveg.

Bobby Newmark 2019.04.01. 10:58:15

@Zabalint: Ja, azt meg figyeled, hogy Norbi feltalálta a meleg vizet? Rendesen röhögtem rajta, mikor láttam. Ilyen kis füzetecskét osztogat mostanában, hogy 'űrhajós diéta', gyakorlatilag kalóriaszámlálás, csak hülyéknek, fiktív számokkal.

teéjesenmindegy 2019.04.01. 11:05:58

@finisz: Na, ilyenkor van az, hogy már felfogtad, hogy hülyeségeket írkáltál, de azért kötöd az ebet a karóhoz, magyarázkodsz, meg megsértődsz.
Ezt írtad.
"inisz
2019.03.31. 20:29:18
@Bobby Newmark: De rohadtul okos vagy! Ha kevés evéstől, értsd napi 2000 kcal alatt valaki mégis hízik, az nem akaratgyengeség, meg zabálhatnék, hanem már hormonprobléma. Ha nem csinálsz egy nap alatt semmit, csak létezel, az is alaphangon 2k kcal."

Aminek az a része igaz is, hogy az embernek átlagosan a létezéséhez kétezer kalória kell. Ezt nem vitatta senki.
Ha viszont te a kétezertől hízol, akkor az azt jelenti, hogy neked kevesebb kell.

Játszhatod a megsértődöttet, attól a természet még természet marad.

Bobby Newmark 2019.04.01. 11:32:55

@teéjesenmindegy: Ja, ez elég mókás tud lenni. Kollégám is számolgatja a kalóriákat... Mindig figyel, hogy elérje a 2800at, meg hogy egyen vagy hatszor egy nap. Nem is tud fogyni, négy éve ismerem, nézem ahogy jojózik 130 és 110 közt. Egyébként magas és nagy, kb 95-100 lenne az ideális súlya, de mindig mikor megközelíti, elengedi magát.

teéjesenmindegy 2019.04.01. 11:35:58

@Bobby Newmark: Nem divatból mondom.
Tegyünk már képbe dolgokat. "nem hasznosítod, vagy elraktározod? A kettő állításod kicsit homlokegyenest megy szembe egymással."
Nem tudod hasznosítani, hiszen hirtelen gyorsan bekerül a véredbe. Ha szőlőcukor után lefutsz egy félmaratont akkor fasza, ha otthon tévézel, akkor nem tudja a szervezet felhasználni tehát eltárolja.
Persze, elméletileg lehet fogyni a csokival is. Csakhogy az éhségérzet ugyanúgy előjön, és mivel erre te nem viszel be semmit ezért a szervezet vészüzembe kapcsol. Most hadd ne írjam le, hogy mi a sorrend, de legkevésbé az, hogy elkezdi a zsírt felhasználni. Ugyanis a szervezeted nem úgy van genetikailag programozva, hogy "legyen kockás hasam a strandon" hanem "minél tovább húzzam ki". Ezért mondjuk kapásból az izmot kezdi lebontani.

Marhára nem teszel jót, ha napi egyszer eszel. Sokkal hatékonyabb, ha naponta ötször, elosztva a dolgokat és így átvered a tested.

A divatdiétáknak általában a lényege oké. (Az ilyen léböjt meg beöntéskúrákat hagyjuk) Úgy próbálnak meg megoldást adni, hogy egyszerű és közérthető legyen (jó kalória meg rossz) és úgy hogy tartható is legyen. Mert nagyon kevesen vannak akik bírják az egyhangú étkezést, vagy a koplalást, vagy van akkora lelkierejük, hogy nem dobnak be egy marák mogyorót.

Lehet basztatni ezt a nyomorult Norbit, de nem mond teljesen hülyeséget amikor csinált 3 csoportot, hogy mit mikor ehetsz. És a kalóriaszámlálása sem hülyeség. Szerintem sosem mondta, hogy feltalált volna valamit, vagy hogy mekkra újító lenne. Az már a marketing része, hogy hogyan hívja, de az ilyen finesz szerű hülyéket csak így lehet elérni. Szentül meg van győződve, hogy ő kétezer kalóriával hízik. mert a hormonok. Hiszen ott van, McDonalds saláta 400 kcal - csak azt nem nézi, hogy az öntet a másik 500 a narancslé meg plusz 300.

teéjesenmindegy 2019.04.01. 11:46:50

@Bobby Newmark: Eegen, és amikor a dietetikus megkérdezi, akkor derül ki, hogy azért este otthon meccs közben letol egy sört meg némi pattogatott kukoricát... :)
Mert az emberek jórésze az italokat meg alkoholt soha sehova nem számolja.

Bobby Newmark 2019.04.01. 12:03:44

@teéjesenmindegy: Pont ezért faszság amit mondasz. Igen, a szervezeted arra alakult ki, hogy túlélj. És ha az izmaidat kezdi lebontani, miközben a zsírt tartja, akkor megdöglesz a picsába, mert nem lesz erőd ételt szerezni. Mármint lefutni azt a kurva antilopot, nem Netpincéren beklikkelni a pizzát.

Teljes agyhalott baromság amit mondasz, totál faszság lenne, ha úgy működne a szervezet, ahogy írod.

Továbbá nem csak evolúciós és biológiai levezetés alapján van az, amit mondok, hanem kurvára TAPASZTALAT.
Érted, EZT CSINÁLTAM, napi egyszer ettem kb 1200-1400 kalóriát, meg sétáltam mellé napi 5 vagy 10 kilométert, minden nap. Közben tűrtem az éhséget, mert nem vagyok egy nyámnyila pöcs, az csak egy érzet, fejben dől el. Aztán miután leugrott rólam két hónap alatt 16 kiló ZSÍR és könnyebb lett a mozgás, elkezdtem gyúrni is, lejött rólam még 6 kiló, MIKÖZBEN izom épült. Az van, hogy bármit mondasz, nem fogja felülírni a kézzelfogható tapasztalatomat.

Az izmaid akkor sorvadnak le rólad, ha nem használod őket. Ha használod, akkor az lesz az UTOLSÓ, amihez a szervezeted hozzányúl. Azért, mert a szervezeted nem hülye.
Egyébként a biológiai alapja az, hogy termelődik növekedési hormon és tesztoszteron, ami több izmot épít, mint amit lebont.

A napi ötször evés kurvára nem működik nálam. Egyrészt nem tudom belőni a mennyiséget, másrészt nem tudom leerőltetni a torkomon. Ha 'elengedem magam', akkor is csak kétszer eszek egy nap, többször nem kívánom. Nincs szükségem a testem átverésére.
Másik fele, hogy nem legelésző tehenek vagyunk, hogy egész nap zabáljunk.
Egyébként meg ha hosszabb távon beállítod magad a napi egyszer étkezésre, akkor egy idő után az éhségérzet is lényegesen csökken. Azt esetleg elképzelhetőnek tartom, hogy az átlagnál kevésbé kínoz az éhség, jobban bírom. Akkor szerencsém van. Egyébként megittam mellette vagy 4 liter cukormentes folyadékot, valószínű az is segített.
De ugyanígy, mint a folyamatos kérődzés, szintén divatos az 'intermittent fasting', vagy időszakos böjtölés (vagy mi a tök a magyar neve), ami pont erről szól, hogy a napi étkezésed egy 8 órás időszakon belül oldd meg. Nem divatból csináltam így egyébként, hanem mert nekem ez volt a megoldható. Nekem ez működött, a kollégámnak meg a napi ötszöri nem. Ezek a tények.

Norbit nem azért basztatom, mert hülyeséget mond, hanem mert parasztvakít. Pont az ő hozzáállása, meg a divatdiéták hülyítik el az embereket. Mert elhiteti a néppel, hogy nem az a lényeg, hogy mozogj többet és zabálj kevesebbet, hanem hogy A MÓDSZER! Lófaszt. Az számít, hogy MENNYIT eszel, az majdnem teljesen mindegy, hogy mit, ha mondjuk heti szinten kiegyensúlyozott. Egyik nap elélhetsz fagyin, másik nap szalonnán, mindegy, amíg nem csinálsz magadnak hiánybetegséget belőle. Mert ugyanúgy ATP molekula termelődik minden fő tápanyagtípus lebontásából, tökmindegy, mi a kiinduló molekula. Külön rendszer van zsírra, szénhidrátra és fehérjére, de a vége mindnek ugyanaz, ATP.

Bobby Newmark 2019.04.01. 12:05:06

@teéjesenmindegy: Az mondjuk nem segít, hogy míg minden kajára és üdítőre rá van írva az energiatartalma, az alkoholra nincs. Elég baj ez, igazából.

Tényleg, nem tudjuk ezt valahogy bevezettetni?

szamaritánus 2019.04.01. 12:09:27

csak majd a dagadékot a saját pénzén kezeljék ki a cukorbetegségből, szív- meg mozgásszervi betegségekből, a rákból, ne az én járulékomból. jómagam nem vagyok dagadt, de teszek is érte, és nem szeretném, ha lusta, semmirekellő dagadékokra, dohányosokra, alkoholistákra menne el a befizetésem.

Bobby Newmark 2019.04.01. 12:50:06

@szamaritánus: Elárulok egy nagy titkot: a saját pénzéből kezelik ki. Az ember átlagosan kb 30 évig úgy fizet be TBt, hogy nem vesz ki belőle.
Másrészt te is meg fogsz dögleni egyszer, és ha nem gyilkosságba vagy balesetbe, akkor jórészt ugyanaz lesz a véged, mint egy dagadtnak, csak esetleg később. Vagy nem, mert a genetika egy nagy büdös szerencsejáték.

De ha már szociopatát játszunk, azok nem zavarnak, akik egész életükben betegek, 100% munkaképtelen módon? Őket nem kéne már születéskor ledobálni a Tajgetoszról?

Betteli 2019.04.01. 13:09:46

Magyarországon az egyik gyermekklinikán, ahol anorexiás fiatalokat kezelnek, hetente 8-10 új kis beteg van. ezek csak azok, akiket el is visznek orvoshoz.

Az ilyen undorító fröcsögős kövéreket szidő gyűlöletbeszéd *az egyik fő* oka.

Amikor végignézed, ahogy a gyereked a halál közelébe kerül, mert tőled vagy másoktól ezt hallotta, és nem hiszi el, hogy 0 testzsírszázalékkal lehet csak szeretetreméltó, akkor gondolkozz majd el...!

Nagyon nehéz gyógyítani.

Betteli 2019.04.01. 13:10:36

@Betteli: *nem csak 0 százalékos testzsírral (értelemszerűen)

Dread Naughty 2019.04.01. 13:15:31

Olyan kis szánalmasak vagytok ezekkel a dagimosdatásokkal.
Persze, éljenek az önigazolások, másrészt ki nem szarja le, hogy mit akar egy dagadt nő?
Ignore és mindenki lép is tovább...

teéjesenmindegy 2019.04.01. 13:19:33

@Bobby Newmark: "És ha az izmaidat kezdi lebontani, miközben a zsírt tartja, akkor megdöglesz a picsába, mert nem lesz erőd ételt szerezni."
Ezt magyarázd el a testednek. Mert alapvetően a növényi gumót kell lefutnod vagy a banánt a fáról és nem az antilopot. Olvasgassál nyugodtan utána. Az evolúciót pedig marhára nem arra találták ki, hogy húsz kiló zsírok felugorjanak rád, aztán meg le. Láttál már kövér oroszlánt a szavannán?
Ha úgy lenne ahogy kitaláltad, akkor nem kéne semmit tenni, nem enni addig, amíg a testzsírszázalékod el nem éri a kívánt szintet, hiszen a szervezet a zsírt használja fel és kész. A karod maradna negyvenes, a hasad kockás lenne és úgy néznél ki mint Tarzan. Na, hát pont nem így működik.

Nem ismerem annyira a Norbi munkásságát, de szerintem pont azt mondja, hogy mozogj többet, és egyél olyan dolgokat amikben kevesebb kalória van. És mondom megint. Úgy próbálják meg csinálni ezeket a diétákat, hogy azért az átlagembernek is tartható legyen.

teéjesenmindegy 2019.04.01. 13:27:23

@Bobby Newmark:
Egynapi éhezés után a test energiaigényének biztosításához emiatt elsőként a máj által glikogén formájában tárolt szénhidrát használódik fel. Testünknek vannak olyan sejtjei (például a vörösvértestek, bizonyos izomsejtek), amelyek a glükózt nem teljesen – vízzé és széndioxiddá alakítva –, hanem csak részlegesen bontják le. Az így felszabaduló anyagokból (piroszőlősavból és tejsavból) éhezés esetén a máj képes újra glükózt képezni. Hosszabb távon azonban ilyen módon nem vészelhető át az éhezés, hiszen több szövetünk a glükózt teljesen felhasználja, így ez a mennyiség kiesik a rendszerből.

az energia és a létfontosságú tápanyagok a szervezet számára szükségesnél tartósan alacsonyabb bevitele.
A szénhidrátraktárak kimerülése után – mivel a glükóz nem pótolható zsírokból – a szervezet az agyvelő működéséhez szükséges cukrot a fehérjék alkotóinak, az aminosavaknak az átalakításából kezdi fedezni. Az éhezés kezdeti szakaszának testtömegvesztése tehát elsősorban csak fehérjékből és vízből származik.

Kétheti teljes éhezés után az agy – anyagcseréjének fenntartásához – már 80%-ban képessé válik a zsírsavak bomlástermékeinek (ketosavaknak) a hasznosítására is, s ezzel megkezdődik a zsírszövet nagyobb mértékű felhasználása. Az agynak azonban még ekkor is 20% arányban szőlőcukor energiaforrásra van szüksége, melynek előállításához – mivel külön fehérjetartaléka nincs a szervezetnek – naponta körülbelül 20 dkg testanyagot kell lebontani.

Tessék, idemásoltam, itt a folyamat. Ott a lényeg, hogy az elején fehérjét vesztesz. Az az izom.

FlybyWire 2019.04.01. 13:33:22

@Betteli: nagy büdös lófaszt ez az oka.
Önigazolás lvl 20, szalmabáb-használat level 200.

Soha senki nem mondta, hogy a gebeség a jó, a te agyad találja ezt ki.

2019.04.01. 13:36:17

@Betteli:
Érdekes, mert sehol nem látom az anorexia dicsőítését, az elhízását annál inkább. És érdekes módon téged az nem zavar, hogy utóbbi iw lehet megatív példamutatás.

2019.04.01. 13:37:03

@Betteli:
De hajrá, tedd mellé azokat is, akik a kóros elhízás miatt betegednek meg.

2019.04.01. 13:39:44

@teéjesenmindegy:
Nem, Norbi példaul azt is mondja, hogy nyugodtan zabálj zsíros szalonnát, elég csak ha a szénhidrátból viszel be keveset. Holott ez nyilvan nem csak nem igaz, de kimondottan egészségtelen, amit mond. Meg simán eladja egészségesnek a szénhidrát csökkentett péksüteményeit, amik 10%-al tartalmaznak kevesebb szénhidrátot, mint a normál.

citrix 2019.04.01. 13:41:38

@Betteli: Szerintem ne essünk át a ló túlsó oldalára. Az anorexia pszichés betegség, gyógyítani kell. A beteg túlsúlyosnak látja magát annak ellenére hogy a csontjai zörögnek és az életéért küzd minden nap. Nem hiszem hogy pl. a fenti (sok valóban durva) hozzászólást olvasva lesznek anorexiások a lányok. A lényeg az hogy elfogadja-e magát olyannak amilyen, akar-e tenni hogy a lehetőségekhez képest előnyösebb alakú legyen vagy sem. Egy nőben a kedvessége, mosolya, életvidám és szeretetet sugárzó lénye sokkal többet jelent mint + - néhány kiló. A néhány persze nem akármennyit jelent!

Bobby Newmark 2019.04.01. 13:43:23

@teéjesenmindegy: És te láttál már medvét, főleg ősszel? Aztán tavasszal is? Na róla pont fel-le ugrál 20+ kiló zsír. Mondjuk mi nem hibernálódunk, az tény, de pont annyira ül az én példám is, mint a tiéd.
Egyébként meg gúgli: fat lion, aztán csodálkozz.

De mondom, akkor két lehetőség van: én vagyok a természet csodája, egyszeri és megismételhetetlen, mert képes voltam abszolút tömegvesztés mellett izmot építeni, VAGY hülyeség az elmélet. Szerinted melyikre van nagyobb esély?
Utánaolvasgattam már, tele van a világ ezzel a hülyeséggel. És NEM IGAZ. Akárhányszor olvasom el, nem lesz igaz.
Azt tudom elképzelni, hogy a 2% testzsíros testépítők az amúgy természetellenes méretűre puffasztott izmai elkezdenek leépülni, ha koplalnak. De átlagemberre egyszerűen nem igaz, hogy az izom kezd sorvadni, ha negatív az energiamérleg. Akkor képtelenség lenne lefogyni, csak elsorvadnál a zsír alatt, ami meg nyilvánvaló hülyeség.
De tényleg, hogy a faszba hihetsz ebben, ha így homlokegyenest megy vele szembe a valóság?

És igen, pont ezt csinálom, nem eszek annyit, mint amennyit felhasználok, és képzeld, a zsír fogy rólam, az izmaim meg nőnek. Sőt, mondok jobbat, mindkét vállamon meg van szakadva hónalj felé a bőr, rendes terhescsíkjaim vannak, mert szinte mindig az történt, hogy elhíztam, elkezdtem gyúrni, megnőttek a zsír alatt az izmaim ami szétszaggatta a bőröm, és csak ezután fogytam le. Többek közt ezért álltam neki kardióval most a fogyásnak, és nem gyúrással, hogy ne szakadjak szét megint. Na akkor most mi van?

De komolyan, akkor mi a faszra van szerinted a testzsír, ha nem raktárnak?

Betteli 2019.04.01. 13:46:38

@citrix: sajnos de. Ilyen hozzászólások az utolsó cseppek a pohárban. Nyilván kell a hajlam, de arról még nem tehet.

Betteli 2019.04.01. 13:47:25

@FlybyWire: az enyém biztos nem, sosem voltam anorexiás.

Betteli 2019.04.01. 13:48:20

@Zabalint: mi zavar, mi nem zavar... engem? Jó, hogy eldöntöd helyettem.

qwertzu 2019.04.01. 13:48:35

@Betteli: Ez olyan mintha azt mondanád, hogy az ilyen elfogadó cikkek/hozzászólások miatt vannak kövérek.

Bobby Newmark 2019.04.01. 13:50:31

@teéjesenmindegy: Ez nulla kalóriabevitelre vonatkozik, nem 'kevés'-re, csak szólok.
Ha eszel, csak keveset, akkor az agyadat szépen ellátja a megevett fehérje és szénhidrát, az izmaidat meg a maradék, és a bontott zsír.
Másik fele, hogy az izmok is folyamatosan lebontódnak, épülnek, és ha használod őket, akkor TÖBB épül, mint bontódik.

Komolyan, mintha azt próbálnád bebizonyítani, hogy lefogyni egyszerűen fizikai képtelenség. Ami nyilvánvaló hülyeség, mert le lehet fogyni.

Betteli 2019.04.01. 13:50:44

@qwertzu: ja, tényleg! Ilyen cikkből van 1 hetente, a soványságot/fogyókúrát dícsőítő irományokból meg 100 naponta. Jól összehasonlítottad!

qwertzu 2019.04.01. 13:54:42

@Bobby Newmark: Nem vagy a természet egyedi csodája. :) Én is fogytam tíz kilót, úgy hogy közben eljutottam a "nem tudok fekvőtámasz csinálni"-tól a napi 60 gond nélkül megy-ig. Túl sok izom nem mehetett le, de tény nem mértem, csak a fizikai teljesítményből következtettem.

2019.04.01. 14:00:54

@Betteli:
Ok, csak valahogy fura, hogy mennyire érzékeny vagy az anorexiára, míg a nagyságrendekkel gyakoribb, komoly népegészségügyi probléma, az elhízás, nem csak hogy nem érdekel, de még azon háborogsz, ha valakiknek nem tetszik a kövérség dicsőítése.

2019.04.01. 14:03:28

@Betteli:
Akkor kérlek linkelj legalább egy cikket, ahol a kóros alultápláltságot dicsőítik! Nem, a szimpla fogyókúra nem lesz jó, mert az anorexiával jöttél, úgyhogy állj már ki az állításodért!

Betteli 2019.04.01. 14:11:40

@Zabalint: mert láttam mindkettőt közelről.

FlybyWire 2019.04.01. 14:11:55

@Betteli: ajjaj, nem sokat fogtál a mondandómból.
Gugli segíthet. Amúgy meg Zabalint kommenter kolléga elég jól a szádba rágja, miért demagóg baromság, amit itt nyomatsz.

FlybyWire 2019.04.01. 14:15:40

@Betteli: senki nem dícsőíti a soványságot, kapjál már a hajadba!
Ellenben a kövérség erőszakolt, téves elfogadtatását igenis ekézni fogja minden normális ember.
Ha a soványságot éltetné egy hasonlóan önigazoló, ostobenkó cikk, azt ugyanúgy ekéznénk, kb. mindenki aki itt károsnak tartja a kövérséget.

Azt te csak szeretnéd, az csak a te agyadban létezik, hogy bárki itt a túlzott soványságot tartaná jónak.
Ha ezzel hitegeted magad, akkor annak is nyilván megvan az oka. Például, hogy kövér vagy, vagy valakit aki fontos neked, kövér.

Betteli 2019.04.01. 14:15:54

@FlybyWire: ajjaj, az sem esik le a nagyeszű társaságnak, hogy nem dícsőítem a kövérséget, hanem a kövérek elleni gyűlöletbeszédet tartom aljasnak és károsnak. De akkor a szátokba rágom...

Betteli 2019.04.01. 14:21:16

@FlybyWire: Kettőből kettő nem talált. Teljesen normális testsúlyú vagyok (BMI 21), és egy hozzám nagyon-nagyon közel álló küzd anorexiával.

FlybyWire 2019.04.01. 14:21:45

@Betteli: mindenki szembejön, ugye?
A kövérség egy kóros állapot.
Aki dicsőíti, elfogadja, az árt, betegségeket okoz a kövér embereknek.
Ennek a megfelelője lenne az anorexia dicsőítése.

Mindkettőt ugyanúgy ekéznénk.
Nem, nem tőlünk lesznek anorexiásak az emberek.

Kapis?

2019.04.01. 14:21:56

@Betteli:
A probléma, hogy oda képzelsz be kövérek elleni gyűlöletbeszédet, ahol a kommentelőknek a kövérség dicsőítése nem tetszik.

FlybyWire 2019.04.01. 14:23:13

@Betteli: akkor is rossz helyen keresel bűnbakot, pajti.
De engedd ki, hátha attól jobb lesz. Csak szólok, hogy mellé puffogtatsz.

Az anorexia betegség, súlyosabb mint a kövérség, mivel utóbbit akaraterővel is lehet gyógyitani az esetek 99%-ában. Az anorexiához több kell.
Szóval hiába vagdalkozol, nem találsz el senkit itt.

FlybyWire 2019.04.01. 14:24:10

@Zabalint: nem tudom mégis hogyan fogalmazhatjuk meg úgy, hogy le is essen.
Rossz helyre jött kardozni, de nem akarja letenni, pedig már az összes árnyék cafatokra van vágva :)

Bobby Newmark 2019.04.01. 14:28:29

@Betteli: Akkor azért illene belátnod, hogy te vagy sérült, és képzeled bele az anorexia dicsőítését az itteni kommentekbe. Mert tényszerűen nem történt ilyen, de még csak hasonló se.

Betteli 2019.04.01. 14:33:43

@Bobby Newmark: a soványság dícsőítését látom mindenkhol, nem az anorexia dícsőítését.

Az utóbbi az előbbiből tápálkozik. Addig örülj, amíg nincs ismereted erről...

Tényleg szélmalomharcot vívok, úgyhogy el is köszönök, élem tovább pszichiáter professzor Bobby Newmark által diagnosztizált sérült életemet...

2019.04.01. 14:36:25

@FlybyWire:
Mondjuk a súlyosság a mértéktől is függ, a kórosan sovány (anorexiás) eseteket a kórosan elhízottal érdemes összevetni. Van olyan szintű elhízás, ami már van olyan életveszélyes, mint az anorexia. Egyébként az is gyakori, hogy lelkileg beteg emberek az egyik végletből a másikba kerülnek.

2019.04.01. 14:38:30

@Betteli:
Akkor ezek szerint ha gyakran látsz olyan cikket, amely szerint ajánlott napi legalább X liter vizet meginni, az erősen hozzájárul a vízmérgezéses esetekhez, függetlenül attól, hogy mennyi az az X?

FlybyWire 2019.04.01. 14:39:07

@Betteli: "a soványság dícsőítését látom mindenkhol,"

Tehát képzelődsz.

Eleve senki nem dicsőített itt semmit.
Ha nagyon dicsőítenem kellene valamit, akkor az egészséges, normális testalkatot venném elő, ami elég tág határok között mozog. Pl. én 175 centihez 90 kg. vagyok, van izom is rendesen de sajnos zsír is, úgyhogy nem vagyok elégedett, dolgozom is rajta. De pl. 80 kg-mal már tökéletesen boldog lennék.
Feleségem 160 cm és 59 kg. egy gyerek után. Nekem nagyon tetszik és soha nem mondanám, hogy fogyjon, mert ez még simán egészséges. De ha 70 lenne, az már nem tenne jót neki, és bár akkor sem undorodnék, azért igyekeznén egészségesebb életmódra motiválni.
Szerencsére ennél több esze van, és jógázik, úszik, fut magától, így a hülye diétákkal sem kell törődnie.

Utoljára: senki, sehol sem dicsőítette a soványságot.
Bár látnék egy csontmodelles posztot, cafatokra szedném, nyugi bele :)

FlybyWire 2019.04.01. 14:40:21

@Zabalint: te se gondoltad, hogy ezt meg fogja érteni :D

Bobby Newmark 2019.04.01. 14:44:59

@Betteli: Ja, cső, jobb lesz az neked. A csúszós lejtő érvelési hibáddal úgysem fogsz itt meggyőzni senkit, azt így élből felismeri egy közepesen tapasztalt nethuszár.

Továbbá sajnálom, hogy kimondom a tényeket, de hogy idejössz hepajkodni egy olyan álláspont ellen, amit a jelenlévők közül senki sem képvisel, az eléggé jól mutatja, hogy rendesen lesérültél a dologtól.

Sir Gombóc 2019.04.01. 15:11:24

@Boar.: a teltebb hölgyekkel semmi gond nincs, de pl. a posztban található képen látható hölgy már nem ez a kategória, hanem a masszívan túlsúlyos.

szamaritánus 2019.04.01. 15:54:20

@Bobby Newmark: nem, kurvára nem zavarnak, ha pl. születési rendellenesség vagy öröklés miatt születnek betegnek. ha viszont zabál, mint a disznó, akkor tegyen szépen félre a kezelésére pluszban is. se nem dihányzom, se nem iszom, nem zabálok egészségtelent. mindent megteszek azért, hogy végelgyengülésben dögöljek meg. lehet csinálni, nem olyan nehéz.

Bobby Newmark 2019.04.01. 16:09:12

@szamaritánus: Nagyon úgy néz ki, hogy a felsoroltakra való hajlam is genetika. Na, akkor?
Ha tényleg így van, akkor valójában csak a szerencsédnek örülsz. Továbbá a hozzád hasonló szerzeteseken kívül az emberiség laza 99%át irtanád ki.

Meg egyébként nem hiszem, hogy neked ne lenne valami olyan dolgod, ami miatt ne lehetne megvonni tőled is hasonló szigorral a TBt. Ugyanis MINDENKI függő. Kivétel nélkül. Az változik, hogy mi a függés tárgya. Zabálástól szereken át szellemi kattantságokig elég széles a skála.

teéjesenmindegy 2019.04.01. 16:12:38

@Bobby Newmark: Ja, az állatkerti oroszlán el tud hízni - de ennek se nagyon van köze az evolúcióhoz.
Ha te medve vagy, akkor tényleg neked találták ki a plusz 20 kilót.

"mert képes voltam abszolút tömegvesztés mellett izmot építeni, VAGY hülyeség az elmélet. Szerinted melyikre van nagyobb esély?"
Arra, hogy te teljesen másról beszélsz. Miért ne lennél képes izmot építeni? Beviszed a fehérjét mert ahhoz az kell, közben kevés zsírt, mert az is kell az élethez és átalakulsz.
Nulla bevitel mellett bazmeg nem fogsz izmot építeni. Mert ugye innen indult az okosságod, hogy hogyan lehetne az, hiszen el kell kapni az antilopot. Na, most az ősember nem úgy indult antilopravadászni, hogy előbb betolt egy kis fehérjeport.
Alapvető biológiai dolgokról okoskodsz, úgy, hogy fel sem fogod a lényeget.

Bobby Newmark 2019.04.01. 16:43:29

@teéjesenmindegy: Arról magyaráztál, hogy a zsír nem energiaraktár, és hogy a szervezet ELŐSZÖR az izmot kezdi lebontani, ha kalóriadeficit van. Erre hoztam példának az antilopkergetést, hogy arra IS képesek vagyunk, hogy napokig nem eszünk, és mégsem sorvadunk el, mert vannak a zsírraktárak ÉS hogy halálos is lenne amit mondasz. Mert ha hirtelen jön egy szűk hét, akkor lesorvadna rólunk az izom, és utána már képtelenek is lennénk vadászni.
ÉS hoztam a példát, hogy én kb napi 1000-1500kcal mínusszal tudtam izmot építeni, pedig elvileg az elbaszott elméleted szerint el kellett volna sorvadnom a picsába. Mert ugye szerinted ELŐSZÖR az izom bontódik le, nem a zsír.
Azt, hogy nulla bevitellel izmot lehet építeni, azt most rántottad elő a seggedből, én ilyet nem mondtam. Én azt állítom, hogy nulla bevitelnél sem az izmod fog elsorvadni, hanem a zsírod. HA mozogsz. Ha meg ágyhoz kötve fekszel, akkor elsorvadsz, és akkor történik az, amit írtál.
A szervezet akkor nyúl az izmaidhoz energiaszerzés, lebontás céljából, ha
1, nincs rájuk szükség
2, nincs más amihez nyúlhatna

Ezzel vitatkozz, ha még van mondanivalód, ne képzelgésekkel, meg az érveim értelmetlenné összemixelt változatával, kérlek! Köszi. Viszonylag hamar elküldelek a faszba ugyanis, ha tovább szalmabábozol, ahhoz kevés türelmem van.

2019.04.01. 16:43:30

@teéjesenmindegy:
Ha az ősember először az izomzatát adja le szűkebb időszakban, majd csak utána a felhalmozott zsírt, akkor az egyenes út a kihaláshoz.

Egyébként aki kevesebb energiabevitellel lead 20 kilót, akkor normál esetben, tehát nincs erősítő edzés + magas fehérjebevitel, valóban csökkeni fog az izomtömege is, nem csak a zsírból veszít. De nem is csak az izomzatból. A szervezeted az adott életmódhoz alkalmazkodik, természetes, hogy túlsúllyal punnyadós életmódhoz abszolútban több izomtömeg szükséges, hogy elcipeld magad, mint a túlsúly nélküli punnyadós életmódhoz. Ezzel együtt a túlsúlyos punnyadó életmódnál a túlsúly nélküli punnyadós életmód még mindig egészségesebb.

Bobby Newmark 2019.04.01. 17:08:52

@Zabalint: Ah, megtaláltam.
mdosz.hu/hun/wp-content/uploads/2016/03/2007_12_tt.pdf

Ott bassza el, hogy ez a nettó éhenhalás folyamata, heteken keresztül 0 bevitel.
Na úgy aztán végképp ritkán fogyókúráznak az emberek. (Bár egyébként olimpiát is megjárt élsportoló haverom pont a múlt héten mesélte, hogy évente egyszer szokott tartani háromnapos nettó semmi böjtöket.)

Meg azt nézi be, hogy ez a cikk az agy energiaellátására koncentrál. Ami csak egy része a test energiafelhasználásának. Az lehet, hogy nulla bevitellel az agynak tényleg izomból kell bontania egy kis glükózt, de a test többi része vígan elvan a testzsír elbontásával.
Anélkül eléggé kurvára semmi értelme nem lenne a testzsírnak...

teéjesenmindegy 2019.04.01. 18:59:52

@Zabalint:
"Ha az ősember először az izomzatát adja le szűkebb időszakban, majd csak utána a felhalmozott zsírt, akkor az egyenes út a kihaláshoz."
Na, a másik szakértő. Hülyegyerek! Ott van fent leírva, hogy mi milyen sorrendben történik. De okoskodj te is, nyugodtan, hiszen az élet titeket igazol. Úgy lehet fogyni, hogy nem eszel semmit, először lemegy a zsír, aztán ott állsz tökéletes testtel. Igy megy ugye?

teéjesenmindegy 2019.04.01. 19:09:15

@Bobby Newmark: Ember, bazmeg, egészen elképesztő vagy, hallod.
Először is mi a faszt akarsz mondani? Hogy a szervezeted úgy van összerakva, hogy ledob minden zsírt, hogy te a tökéletes testeddel tudjál antilopot kergetni, ha nem jutsz kajához? Nem, nem így van összerakva.
Ott van leírva a folyamat. NYILVÁN BAZMEG 2 NAP KOPLALÁS UTÁN NEM CSOFFADSZ ÖSSZE. De hogy az izmodból fogysz elsőnek az biztos.

Na, menj el tanulj némi bioszt.

yourmomtits 2019.04.01. 20:32:07

@Betteli: figyi, fejezd be a hisztit. nincs igazad, ez tény.

Bobby Newmark 2019.04.01. 21:27:03

@teéjesenmindegy: Igen, bazdmeg EZT CSINÁLOM. Felfogod? Napi egyszeri 1200-1400 kalóriát falok fel, és gyaloglok meg gyúrok. És bazdmeg nőnek az izmaim, miközben fogy a zsírom.
Leírhatod bármennyiszer, hogy ez szerinted lehetetlen, a kibaszott valóságot nem fogod vele átírni.

Azt nem fogod fel a csökött agyaddal, hogy a cikk nem KEVÉS tápanyagbevitelről ír, hanem NULLÁRÓL. Akkor nyilván sorvad az izmod is, hogyafaszba ne. De KEVÉS tápanyag és mozgás mellett NEM.

2019.04.02. 08:00:43

@teéjesenmindegy:
Először is a kurva anyáddal személyeskwdj, faszkalap. Veled sszemben én érveltem, de látom felesleges volt

"Úgy lehet fogyni, hogy nem eszel semmit, először lemegy a zsír, aztán ott állsz tökéletes testtel. Igy megy ugye?"

Szalmabábozni is az anyáddal szalmabábozz. Sehol nem mondtam még hasonlót sem. Te próbálod egybitessé egyszerűsíteni, hogy először az izom, majd a zsír, holott a valóságban mindkettőt veszítesz.

2019.04.02. 08:02:22

@teéjesenmindegy:
Neked meg azt javaslom te féreg, hogy tanulj meg olvasni, szöveget értelmezni.

2019.04.02. 08:27:55

@teéjesenmindegy:
A biológiáról meg annyit, hogy onnan indultunk ki, hogy azt írtad "üres kalória", én meg kértem a definíciót, te meg a legalja bulvárfitnesz szöveget adtad elő, majd Bobby elmagyarázta neked az energiatermelés legalapjait, most meg még neked van pofád arról ugatni, hogy tanuljon biológiát.

megamovieboy · http://europeanphalanx.blog.hu/ 2019.04.03. 14:33:09

@Zabalint: A mai liberalizmus a támogatottságát a problémás embereknek való kedveskedésből szerzi. Tipikus példa, hogy olyanokhoz akarják igazítani a társadalmat, akik azt sem tudják eldönteni magukról, hogynők vagy férfiak. Ugyanez megy a kövérségnél is. Ha a fekete szép, vagy a más szép, akkor a kövér is szép. Csakhogy ez egy hülyeség, a kövérségtől, vagy a származástól önmagában nem lesz valaki jobb, vagy szebb. Az, hogy mára a liberális egy szitokszó lett az annak köszönhető, hogy szembefordultak a demokráciát megteremtő liberális irányzattal és a többség ellen akarják fordítják a kisebbségeket.

Bobby Newmark 2019.04.03. 17:26:30

@megamovieboy: Ez valójában annak köszönhető, hogy ti nácik nem fogjátok fel a lényeget.
A travik a kedvencem, az kurvajó példa. A transzneműek az én véleményem szerint is betegek, de pont ezért tényleg beléjük kell állni páros lábbal? Te nem akarod, hogy női ruhában melléd álljon hugyozni a piszoárnál, a nők meg nem akarják hogy egy férfi bemenjen 'leskelődni'. Mi a kézenfekvő megoldás? Legyen nekik külön retyó. De a csökött agyatokkal meg azon háborodtok fel a leginkább, mert mit má' nekik külön retyó, szarják magukat össze ott ahol vannak. De ha összeszarnák magukat, akkor ti óbégatnátok a legjobban, hogy büdösek.
Nektek bazmeg semmi sem jó, ami megoldás lehetne, kb a Dunába lövetésen kívül.
Viszont akkor meg azon sértődtök meg, hogy le vagytok nácizva.

megamovieboy · http://europeanphalanx.blog.hu/ 2019.04.03. 17:44:24

@Bobby Newmark: Ha utánanéznél, akkor látnád, hogy éppen a liberálisok harcolták ki, hogy a nőibe mehessen, miközben a cég egy külön illemhelyet ajánlott fel neki. Ezt most benézted.
A liberális logika mindig igyekszik minnél jobban a józan ész és értelem elen menni. Nem is lenne ezzel baj, ha ezt nem akarnák másokra rákényszeríteni. Ez a liberális ökörség nem fog örökké élni, mert eredendően önpusztító, de egyelőre az a helyzet, hogy a demokráciát is magukkal akarják rántani. Ugyhogy, ezt mint demokrata nem fogadom el. Csak ma már a liberális agymosás miatt a demokratákat a nácikkal azonosítják.
süti beállítások módosítása